Saturday, January 2, 2010

This new year is off to a whiz bang, break neck speed. Almost three days into this new decade and I'm already yelling at my kids and arguing with the man. So much for any ideas I might have had of peace on earth. LOL. Just kidding, I know there will be no peace in this house for a long time. I have an about to turn eight drama queen and one bona fide teenager and a preteen, puberty bound 12 year old. Good to know some things never change.
Happy New Year to all!

6 comments:

Tricia McWhorter said...

Thanks for stopping by. Yeah, the peace and quiet in house is all in my head, filed under "Wouldn't it be nice". I must say, I've come to love chaos, which is a good thing.

Camping for Christmas. Now that's a new one for me. Looks like it was beautiful.

Eva Gallant said...

Sounds like you have your hands full. The flowers on your blog are really pretty!

Thanks for visiting my blog! Hope you come back soon!

ElroyTLanphear said...

聊天找fun風歐美免費影片成人文學情色論壇免費視訊玩美女人影音秀色情漫畫情色網尼克成人0509免費視訊聊天秀成人卡通kyo成人動漫視訊聊天室嘟嘟線上免費a片觀看wii無雙遊戲網色性影片區sex美女視訊ut聊天室avNO1台灣成人網

CaraBee said...

Wait, you mean it doesn't get better once we get past toddlerhood? Crap.

Ruby said...

Oy! Happy New Year? heehee I had a break down just a day after new years i'm beginning to think this is gonna be a fun filled year yay... not! heehee

Brittany Ciara Sheets said...

Coming from a teen, all I can say is good luck! :) We have our good and bad days, but each has it's own memories. Happy New Year!